رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: از شوراهای شهر درخواست دارم در امر کمک‌رسانی پیش‌قدم باشند تا بتوانیم یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده به نام شوراهای شهر احداث کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 29 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازمهر، رسول آزادی در آغاز پنجاه و نهمین اجلاس روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها که در شورای شهر تهران برگزار شد، گفت: به عنوان رئیس شورای شهر کرمانشاه دست کمک‌کنندگان را می‌بوسم. با وجود اینکه زلزله ۷.۳ ریشتری در ازگله خسارت مالی و جانی زیادی داشت،‌ اما همت عالی و روح بلند ایرانیان نوع‌دوست را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه تصریح کرد: ایرانیان هر آنچه در اختیار داشتند در طبق اخلاص گذاشته و به کرمانشاه رساندند.

رئیس شورای شهر کرمانشاه، ادامه داد: حضور مقام معظم رهبری در کرمانشاه مرهمی بر زخم های زلزله زدگان بود و حضور ریاست جمهوری از دیگر صحنه‌های ارزشمند این حادثه بود. 

آزادی با بیان اینکه از تمام شهرداران که هر کدام به نحوی به یاری زلزله‌زدگان شتافتند تشکر می‌کنم، گفت:‌ از تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش نیز قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: از شوراهای شهر درخواست دارم در امر کمک‌رسانی پیش‌قدم باشند تا بتوانیم یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده به نام شوراهای شهر احداث کنیم. 

رئیس شورای شهر کرمانشاه، افزود: باید تدابیری در خصوص بحران در تمام استان‌های کشور اتخاذ شود تا در هنگام وقوع حادثه شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم. 

 آزادی با بیان اینکه شوراهای اسلامی عصاره ملت است که با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری در کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه شوراها در ادوار گذشته خود نتوانستند موفق عمل کنند و انتظار می‌رود در دور جدید اثربخش‌تر ظاهر شوند و عمیق تر بیاندیشند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار